Amazon confirma la tendència del 'regifting' aquest Nadal
BARCELONA, 6 gen. (EUROPA PRESS) -
El nombre de persones que intenta revendre a Internet els regals de Nadal i de Reis que no desitgen --la nova tendència del 'regifting'-- està creixent ràpidament a Espanya durant aquestes festes.
Segons el director d'Amazon Marketplace a Amazon Espanya, Javier Alvira, es tracta de "trobar una vida alternativa a aquells obsequis que no s'utilitzaran" i convertir-los en diners per comprar llavors el que realment un vol o necessita.
Alvira explica que en aquest portal ja hi ha desenes de milers de venedors d'algun dels seus regals, i que des d'aquesta nit de Nadal ha crescut especialment el nombre de productes d'electrònica que estan posant a la venda.
Sobretot hi ha videojocs, el que fa pensar que hi ha hagut molts regals d'aquest tipus repetits o bé que s'han regalat moltes consoles de nova generació, cas en què els propietaris venen els seus antics dispositius i videojocs perquè ja no els valen.
Tot i això, Alvira augura que hi haurà una utilització més intensa del 'regifting' just després de Reis en les categories d'articles per a la llar i de llibres, que són alguns dels regals més recurrents.
En el cas d'Amazon --explica--, el potencial venedor es pot donar d'alta amb uns pocs 'clics' per posar en vista de milions de clients el regal repetit o que no li agrada, i així "ho poden exposar davant dels ulls de més de 260 milions de clients arreu del món".
"No haurà d'abonar cap quantitat per utilitzar aquest servei. Amazon li carregarà una comissió mitjana del 15% només si ho ven i sempre en el moment que es produeixi la venda", segons Alvira, que matisa que les comissions varien segons la categoria.