Publicat 22/4/2020 18:59:35 +02:00CET

Coronavirus.- Els pedagogs remarquen la necessitat d'un "acompanyament emocional" durant el confinament

Una mare col·loca el seu fill una mascarilla, a Vitòria/Euskadi (Espanya) a 19 d'abril de 2020.
Iñaki Berasaluce - Europa Press

BARCELONA, 22 abr. (EUROPA PRESS) -

El Col·legi de Pedagogs de Catalunya (Copec) ha destacat aquest dimecres en un comunicat la necessitat d'un "acompanyament i seguiment personal i emocional" de l'alumnat per sobre de l'acadèmic durant l'estat d'alarma i confinament per coronavirus.

"Els tutors i tutores han de prioritzar l'acompanyament emocional dels seus alumnes atenent a les diferents realitats emocionals que s'estan vivint", així com fomentar la curiositat dels alumnes i reforçar els seus hàbits i rutines d'aprenentatge durant el confinament, han subratllat des de Copec.

D'altra banda, l'entitat ha afirmat que la crisi sanitària ha fet encara més evident la bretxa tecnològica i la dificultat d'alguns alumnes seguir les classes en línia; i ha assenyalat que "no és suficient amb lliurar material tecnològic a les famílies", sinó que és necessari que els adults acompanyin als fills en el seu ús.