BARCELONA, 7 abr. (EUROPA PRESS) -
La Diputació de Barcelona oferir a través d'una línia telefnica un Servei Itinerant de Mediació Ciutadana (SMIC) a tots els municipis de la província que no disposin d'aquest servei durant el confinament amb l'objectiu de "rebaixar la tensió, el malestar i acompanyar a la ciutadania en la gestió d'aquest procés excepcional".
La tipologia de casos que s'atenen són conflictes o divergncies en la convivncia venal i familiar i, per sollicitar-ho, la ciutadania s'ha de posar en contacte telefnic o per correu electrnic amb el seu ajuntament, que li recollir les dades i derivar el cas a l'equip de professionals, ha informat la corporació aquest dimarts en un comunicat.
Per a aquells ajuntaments que no disposen de serveis de mediació ciutadana o que no presten servei durant el confinament, la Diputació ha activat una línia telefnica de suport a la convivncia dins del servei itinerant de mediació ciutadana que est en funcionament de 10 a 13 hores i de 16 a 19 hores, de dilluns a divendres, mentre duri l'estat d'alarma.