Publicat 19/03/2020 14:54

Coronavirus.- La Boqueria lliurar productes frescos a domicili a ancians de Ciutat Vella

L'arc modernista que dóna la benvinguda al Mercat de la Boqueria de Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 19 març (EUROPA PRESS) -

El mercat de la Boqueria ha habilitat un servei de venda telefnica per facilitar el subministrament de productes frescos especialment als ancians del districte de Ciutat Vella, una iniciativa pionera que s'ha pres en el marc de l'estat d'alarma pel coronavirus.

En un comunicat aquest dijous, la Boqueria ha informat que el telfon d'atenció al públic és el 933040270, els usuaris poden fer els seus comandes entre les 9 i les 12.00 hores, i l'entrega a domicili es realitzar entre les 13 i les 15 hores.

Des que l'Estat va decretar l'estat d'alarma dissabte passat, el mercat ha multiplicat per quatre les vendes online a través de la plataforma Manzaning, on els ciutadans poden adquirir carn, peix, ous, fruites i verdures, formatges i embotits, olives, conserves i espcies.

El mercat no ha frenat la seva activitat i manté un 30% de les parades obertes, servint productes de primera necessitat, amb un horari d'atenció al públic de 8.00 a 20.30 hores, i atenent totes les mesures d'higiene i seguretat dictades per les autoritats sanitries.

D'altra banda, a causa de la situació provocada per la pandmia del Covid-19, la Boqueria ha posposat els actes de celebració dels 180 anys del mercat, prevists per a aquest mateix dijous, al dia 22 d'octubre.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés