BARCELONA 14 ago. (EUROPA PRESS) -
El líder del PSC a l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, ha sostingut aquest dimarts que Cs "hiperactua" contra símbols com els que demanen llibertat per als dirigents sobiranistes presos perquè viu del conflicte, com creu que també fan els independentistes, ha dit després que el partit taronja hagi demanat retirar una pancarta de la plaça de la Vila de Gràcia.
En declaracions als mitjans abans del pregó de la Festa Major de Gràcia, ha defensat que les institucions han d'evitar símbols partidistes o que representen legítimament reivindicacions però no són compartides per la majoria, encara que ha asseverat que no cal convertir aquest assumpte "en el tema de l'estiu".
Ha fet una crida als que visitin les festes de Gràcia a respectar la convivència i les decoracions, i ha criticat que a la ciutat es registren situacions d'incivisme davant la "laxitud" del Govern d'Ada Colau per fer complir les normes, segons Collboni, que ha titllat de fracàs l'aplicació del pla de xoc de seguretat de Ciutat Vella.