Actualitzat 28/05/2018 14:28

Colau visita Forcadell i Bassa a la presó: "Hem de fer tot el possible perquè en surtin"

Carme Forcadell, Raül Romeva i Dolors Bassa arriben al Suprem
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 28 maig (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha visitat aquest dilluns l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell i l'exconsellera de la Generalitat Dolors Bassa a la presó, i ha proclamat després de la visita: "Hem de fer tot el possible perquè en surtin", encara que hi requereixi renúncies.

En una anotació a Twitter recollida per Europa Press, ha destacat que ha sortit de la presó "encara més convençuda que la presó preventiva és cruel i innecessària", i ha exigit el seu acostament immediat a presons catalanes mentre segueixin empresonats.

"Crec que tothom, renunciant si fa falta a posicions de màxims, ha de fer tot el possible perquè en surtin", ha ressaltat l'alcaldessa de la capital catalana després de la seva visita a la presó d'Alcalá-Meco, en la qual ambdues estan empresonades des de finals de març.

Contingut patrocinat