Actualitzat 22/05/2017 18:25

CCOO celebra les mesures de Barcelona per afavorir la regularització d'immigrants

Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca
EUROPA PRESS

BARCELONA 22 maig (EUROPA PRESS) -

CCOO de Catalunya ha valorat positivament aquest dilluns les mesures impulsades pel Govern d'Ada Colau per afavorir la regularització d'immigrants il·legals a Barcelona, que inclouen crear un document de veïnatge per evitar que persones que resideixen a Barcelona siguin internades al Centre d'Internament d'Estrangers (CIE).

Ha destacat en un comunicat que la mesura de govern --que ha comptat amb aportacions del sindicat com a membre de la comissió permanent del Consell Municipal d'Immigració-- representa una "aposta clara per intentar pal·liar les dificultats de moltes persones estrangeres" per accedir a la regularitat administrativa.

El sindicat ha assegurat que la legislació estatal d'estrangeria genera efectes negatius, per la qual cosa ha demanat un canvi radical en les polítiques migratòries de l'Estat, i ha fet una crida a les diferents administracions per sumar esforços per afavorir la regularització.

Contingut patrocinat