TERRASSA (BARCELONA), 26 abr. (EUROPA PRESS) -
La Cambra de Comer, Indústria i Serveis de Terrassa ha generat 363 oportunitats de negoci entre la trentena d'empreses que han participat en el primer semestre d'aquest any 2019.
Les destinacions d'aquestes missions comercials han estat els mercats del Marroc, Algria, Tunísia, Israel, Mxic, Panam, Costa Rica i la República Dominicana, segons ha informat aquest divendres en un comunicat.
L'organització empresarial té previst organitzar tres sortides comercials més que les set destinacions abans d'acabar el segon trimestre de l'any com Hongria, la República Txeca, Letnia i Bielorússia, entre altres pasos.
A més, de cara al segon semestre del 2019 hi ha un pla de prospecció internacional als Emirats rabs Units, Kuwait, Jordnia, Sant Petersburg i Moscou.
Durant el 2018, la Cambra va dur a terme un total de nou missions comercials i van generar un total de 700 oportunitats de negoci en 25 mercats internacionals per més de 85 empreses, amb un increment d'un 21% de la participació respecte l'any 2017.