Actualitzat 10/07/2018 13:42

Bosch (ERC) creu que Colau està "molt lluny" dels problemes de Barcelona

Aldref Bosch (ERC) en una roda de premsa a l'Ajuntament de Barcelona
EUROPA PRESS

BARCELONA 10, (EUROPA PRESS)

El líder d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona, Alfred Bosch, ha afirmat que l'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, està "molt lluny" dels problemes de la ciutat, després que la reunió que van tenir aquest dilluns acabés sense acords en les matèries que ERC considera de primera necessitat per a Barcelona.

En una roda de premsa aquest dimarts, Bosch ha exposat els cinc problemes als quals, segons la seva opinió, hauria d'enfrontar-se el govern de Colau abans d'acabar la legislatura: acabar amb els narcopisos i la degradació de Ciutat Vella, tancar un pacte en matèria d'habitatge, avançar cap a la gratuïtat de les guarderies, desplegar la línia 9-10 del Metro i rellançar Barcelona com a capital mundial.

El líder municipal d'ERC ha presentat l'erradicació dels narcopisos com l'assumpte més urgent, i ha proposant, entre d'altres solucions, incrementar els agents de la Guàrdia Urbana a Ciutat Vella, la designació d'un fiscal especial per fer front a la droga, l'ocupació de pisos i la prostitució, i activar un operatiu assistencial a Ciutat Vella per a drogodependents.

D'altra banda, Bosch ha lamentat que Barcelona no fos seleccionada per acollir l'Agència Europea del Medicament i la suspensió del Barcelona World Race, i ha instat l'Ajuntament a "liderar una globalització pública", i no només la privada.

ERC considera que la distància entre el seu grup i el de Colau ha crescut i veu molt difícil arribar a acords perquè considera que l'alcaldessa no està pensant en la ciutat, per la qual cosa és necessària una alternativa de govern "que vulgui resoldre els problemes".

Contingut patrocinat