BARCELONA, 16 set. (EUROPA PRESS) -
El barri Gòtic de Barcelona ha guanyat un nou espai públic de més de 900 metres quadrats al carrer del Sotstinent Navarro, després que l'Ajuntament ha finalitzat les obres de remodelació.
En un comunicat aquest diumenge, el consistori ha informat que s'han invertit 1.175.700 euros i que, com a principal especificitat, a part de servir com a espai públic, l'escola Àngel Baixeras el farà servir com a zona d'esbarjo en determinades franges horàries, moments en què es tancarà l'accés al públic.
La reurbanització d'aquest espai i convertir-lo en pati de col·legi és una demanda que la comunitat educativa porta anys reclamant, i és per aquest motiu, que el Govern municipal va iniciar un procés participatiu durant la redacció del projecte per integrar els veïns i la comunitat en la definició de la nova imatge de la zona.
El projecte també vol posar en valor la muralla romana que limita l'espai ja que, en el marc del Pla Bàrcino, s'han fet excavacions durant quatre anys per aquest entorn.
En aquest sentit, la reurbanització ha mantingut els mateixos acabats i materials que s'han utilitzat a la plaça Ramon Berenguer.