BARCELONA, 24 ago. (EUROPA PRESS) -
El districte barceloní de Sant Martí ha presentat el Pla de Comerç 2014-2018, pel que pretén enfortir i impulsar el seu teixit comercial, ha informat l'Ajuntament aquest diumenge en un comunicat.
El pla pretén crear grans eixos comercials que uneixin, entre d'altres zones, els barris del Clot-Camp de l'Arpa amb el Poblenou, enfortir el teixit comercial i impulsar el comerç de proximitat, entre d'altres objectius.
A més, es proposa contribuir a la reactivació econòmica donant suport al comerç de proximitat i fomentant sinergies amb altres sectors, entre els quals destaquen el turisme, la gastronomia i la cultura.
El regidor del districte, Eduard Freixedes, ha recalcat que el pla "és una aposta municipal que té com a principal objectiu compartir la visió estratègica del comerç de proximitat".
Els establiments comercials de Sant Martí representen l'11,2% del total que hi ha a Barcelona, i el sector amb més locals és el de l'alimentació, seguit pel del calçat i els teixits, equipaments per a la llar i llibres.