Actualitzat 17/05/2018 19:25

Badalona prendrà mesures legals contra el PP per la seva "campanya" contra un nou oratori

BARCELONA 17 maig (EUROPA PRESS) -

El Govern municipal de Badalona ha anunciat aquest dijous que prendrà mesures legals contra el PP perquè considera que la seva campanya sobre l'obertura d'un nou centre de culte musulmà "fomenta l'enfrontament i l'odi entre els seus veïns per la seva creença religiosa", segons l'alcaldessa, Dolors Sabater.

Al costat del tinent d'alcalde Oriol Lladó i la regidor Fàtima Taleb, Sabater ha destacat el dret a la llibertat religiosa i de culte i que les administracions locals no poden imposar més limitacions que les imprescindibles per preservar aquests drets fonamentals, ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

Considera que els fullets repartits els últims dies pel PP a la ciutat, encapçalat pel també líder del PP català, Xavier García Albiol, són "electoralistes i tornen a fer una campanya de ruptura de la cohesió social a Badalona, perseguint certs grups per motius racials, religiosos i ideològics".

Pel seu costat, el PP de Badalona ha acusat aquest mateix dijous al regidor de Medi ambient, Àlex Aragoneses, d'haver contractat la seva parella i haver mentit en el procés de selecció, amb un sou de 46.000 euros, segons Albiol, que ha avançat que demanaran crear una comissió d'investigació per aclarir l'assumpte i depurar responsabilitats.

L'exalcalde i dirigent popular ha advertit que, si l'alcaldessa no destitueix el regidor, "estarà avalant aquest abús de poder i que es degradi encara més l'Ajuntament, usant-lo per al benefici personal dels membres del Govern municipal".

Contingut patrocinat