Publicat 19/05/2021 17:27

Artadi comunica a Sànchez (Junts) que no vol estar en el nou Govern

Archivo - Arxivo - La vicepresidenta de JxCat i portaveu municipal del partit a Barcelona, Elsa Artadi, en una imatge d'arxiu.
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

BARCELONA 19 maig (EUROPA PRESS) -

La vicepresidenta de Junts, Elsa Artadi, ha comunicat al secretari general del partit, Jordi Snchez, que no vol estar en el nou Govern, han explicat fonts coneixedores a Europa Press.

Segons ha avanat La Vanguardia, Artadi ha optat per no formar part del proper Executiu encapalat pel republic Pere Aragons i així l'hi ha comunicat a Snchez i al líder del partit i expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont.

Fins ara tot apuntava al fet que Artadi, que a més de diputada en el Parlament també és la líder de la formació a l'Ajuntament de Barcelona, tornaria al Govern per ocupar la Vicepresidncia de la Generalitat i la Conselleria d'Economia i Hisenda, sent la principal figura de Junts en el nou Executiu.