Publicat 7/8/2019 18:49:36 +02:00CET

Apartur aplaudeix els resultats de mediacions entre veïns i pisos turístics de Barcelona

Turistes a Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 7 ago. (EUROPA PRESS) -

L'Associació d'Apartaments Turístics de Barcelona (Apartur) ha valorat positivament els resultats del servei de mediació entre veïns i gestors de pisos turístics que va engegar l'Ajuntament al gener, moment des del qual ha intervingut en 372 casos i n'ha resolt amb acord 238.

"Aquests resultats demostren que una bona gestió pot fer perfectament compatible la convivència entre veïns i pisos turístics", ha defensat aquest dimecres en un comunicat el president d'Apartur, Enrique Alcántara.

Ha sostingut que "cal continuar treballant per un model de ciutat on veïns i turistes convisquin i s'enriqueixin mútuament" i per un model turístic sostenible, i ha recordat que Apartur va demanar el 2015 un servei de mediació davant possibles problemes de convivència.