Publicat 07/08/2019 18:49CET

Apartur aplaudeix els resultats de mediacions entre vens i pisos turístics de Barcelona

Turistes a Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 7 ago. (EUROPA PRESS) -

L'Associació d'Apartaments Turístics de Barcelona (Apartur) ha valorat positivament els resultats del servei de mediació entre vens i gestors de pisos turístics que va engegar l'Ajuntament al gener, moment des del qual ha intervingut en 372 casos i n'ha resolt amb acord 238.

"Aquests resultats demostren que una bona gestió pot fer perfectament compatible la convivncia entre vens i pisos turístics", ha defensat aquest dimecres en un comunicat el president d'Apartur, Enrique Alcántara.

Ha sostingut que "cal continuar treballant per un model de ciutat on vens i turistes convisquin i s'enriqueixin mútuament" i per un model turístic sostenible, i ha recordat que Apartur va demanar el 2015 un servei de mediació davant possibles problemes de convivncia.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés