David Zorrakino - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 22 març (EUROPA PRESS) -
La candidata de Cs a l'alcaldia de Barcelona, Anna Grau, ha proposat que la ciutat sigui la capital europea de la ciberseguretat en la línia de "recuperar la visió de la Gran Barcelona", segons informa Cs en un comunicat aquest dimecres.
Ha considerat que l'alcaldessa Ada Colau i l'ex-primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni, han fet una ciutat --literalment-- contra l'activitat econmica, i ha criticat la "transformació agressiva en la mobilitat i l'urbanisme anticapitalista que han fet comuns i PSC".
Anna Grau ha dit que vol ser "decisiva per canviar el model de ciutat", s'ha decantat per una aposta clara pel desenvolupament tecnolgic de Barcelona i ha lamentat la pressió fiscal a autnoms i empresaris de la ciutat.