BARCELONA 21 jul. (EUROPA PRESS) -
El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha criticat aquest dimarts que hi ha "molta declaració d'intencions, molt plantejament genèric i poques mesures immediates" al ple que farà l'Ajuntament aquest divendres per abordar la pobresa, el turisme i l'ordenança de terrasses a proposta del Govern d'Ada Colau, d'ERC i del PSC.
Ha remarcat en roda de premsa que el contingut de les propostes del govern no és concret i que plantegen estudis i crear comissions però no mesures clares, i ha assegurat que "el Govern de Colau, ERC i el PSC estan més pendents de fer política que de fer ciutat".
"Parlem però no acordem ni definim res", ha asseverat, i ha apostat per abordar la pobresa i reforçar les polítiques socials, que són la prioritat de la ciutat, segons ell.
Critica que l'equip de Colau utilitza cortines de fum i dóna discursos sense concretar mesures, pel que ha demanat al Govern municipal que comenci "a ser seriós".
CRÍTIQUES A FOMENT
Després de preguntar-li pels periodistes per les crítiques de Colau a la ministra de Foment, Ana Pastor, per anunciar el tren llançadora sense haver-ho consensuat, Fernández s'ha preguntat si l'alcaldessa ha sol·licitat ja una reunió amb ella i si té clares les prioritats per a la ciutat.
"Ja sap quines són les inversions prioritàries per a Barcelona? Està en condicions de parlar amb el Ministeri? Té ja un criteri establert sobre la Sagrera o el Morrot?', s'ha preguntat.
ENTITATS SUPRAMUNICIPALS
El dirigent popular s'ha referit també al Consell Comarcal del Barcelonès, que el PP considera que hauria de dissoldre's, i l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), el consell del qual es constituirà aquest dijous.
"Reclamo més transparència a les entitats supramunicipals", ha asseverat, ja que considera que hi ha poca informació sobre la seva gestió i funcionament.