BARCELONA 4 juny (EUROPA PRESS) -
El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha reclamat aquest dilluns al Govern d'Ada Colau que dediqui un 'skatepark' a l'espanyol mort a l'atemptat de Londres del 3 de juny de l'any passat, Ignacio Echevarría, com es va acordar en comissió municipal a proposta del PP fa un any.
"Aquest homenatge servirà per honrar des de Barcelona una persona que va donar la seva vida per salvar moltes altres i que s'ha convertit en un heroi per la seva noblesa i valentia", ha assenyalat en un comunicat el dirigent popular, que ha recordat que Echevarría va morir després d'enfrontar-se als terroristes amb el seu 'skate'.
Així mateix, ha afegit que existeixen 'skateparks' com els del Fòrum, Mar Bella, Guineueta i Via Favència que, segons ha dit, poden acollir el nom d'Echeverría, i ha destacat que la Ponència del Nomenclator "no ha d'esperar cinc anys per dedicar aquest equipament a Echeverría".