BARCELONA 21 ago. (EUROPA PRESS) -
El líder del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha demanat aquest dimarts la dimissió de la regidora del districte de Ciutat Vella, Gala Pin, per la seva "gestió negligent" i la frivolitat i irresponsabilitat que el dirigent popular veu en ella i l'alcaldessa, Ada Colau.
Ha criticat en declaracions als mitjans que Colau i Pin acudien abans de governar a manifestacions de la Barceloneta contra l'incivisme i que ara aquests problemes s'han agreujat i multiplicat: "Van banalitzar les manifestacions quan no governaven, i ara la seva negligència la fan pagar als barris per la seva incapacitat de garantir la seguretat i la convivència".
Fernández ha recuperat anotacions a Twitter tant de Colau com de Pin de l'estiu del 2014 --mesos abans de les eleccions municipals-- en les quals l'alcaldessa dona suport als veïns i en les quals la regidora del districte assegura que s'ho ha "passat bomba" en la manifestació i que gaudeix de les que passen per carrers estrets del barri, cosa que Fernández ha qualificat de frivolitat.
"Passats quatre anys i veient els seus missatges, es demostra que el Govern municipal forma part dels problemes de Barcelona, i no de la solució", ha asseverat, i ha demanat un pla de xoc per a la Barceloneta amb més agents de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d'Esquadra --cosa que ha exigit a la Generalitat-- i una resposta també social.
Acompanyat per la portaveu del PP a Ciutat Vella, Elisabet Jiménez, el popular ha dit que Barcelona se li ha escapat de les mans a Colau, que és "al·lèrgica a la Policia", i ha demanat que la comissaria mixta dels Mossos i Guàrdia Urbana del passeig de Joan de Borbó estigui les 24 hores oberta tot l'any, i no només a l'estiu.