Publicat 16/02/2018 15:16

Ada Colau defensa la immersió lingüística i veu "un globus sonda" en l'anunci del Govern central

Ada Colau (arxiu)
Europa Press

BARCELONA 16 febr. (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha confiat que sigui "un globus sonda desafortunat" la intenció del Govern central d'incorporar la sol·licitud d'ensenyament en castellà en el formulari de preinscripció a Catalunya, en aplicació de l'article 155.

Colau ha assegurat davant els mitjans que la immersió lingüística és "una estratègia d'èxit que combat la segregació a Catalunya", i que tant la ciutadania com la comunitat educativa la defensa i no permetran la seva abolició.

En relació amb la situació política, ha determinat que l'empresonament de Junqueras, Forn, Sánchez i Cuixart és "una gran irresponsabilitat que ho ha empitjorat tot", i ha recordat que la setmana vinent rebrà les famílies dels polítics per visibilitzar el seu suport i retreure la vulneració de drets humans per part de l'estat espanyol.

Contingut patrocinat