Publicat 29/11/2014 12:11

Camacho demana a Rajoy enfortir l'Estat a Catalunya i no dialogar amb Mas

La líder del PP catalán, Alicia Sánchez-Camacho
EUROPA PRESS

BARCELONA 29 nov. (EUROPA PRESS) -

La líder del PP català, Alicia Sánchez Camacho, ha demanat aquest dissabte al president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, que enforteixi l'Estat a Catalunya i que no dialogui amb el president de la Generalitat, Artur Mas, i els que volen "trencar la unitat".

Durant la seva intervenció en la clausura de les jornades municipalistes del PP, que s'han celebrat aquest divendres i dissabte, ha demanat a Rajoy que sigui l'interlocutor directe amb els catalans per suplir la "incapacitat i incompetència" de Mas, i que l'Estat tingui major presència per explicar la història d'èxit de la convivència.

"S'ha acabat la 'conllevancia' i el diàleg amb aquells que volen trencar la unitat d'Espanya", ha ressaltat, i ha demanat a Rajoy que articuli la llei d'estabilitat per evitar despeses com les de les delegacions a l'exterior.

Contingut patrocinat