Vueling integra Whatsapp Business en la seva aplicació mòbil

Vueling integra Whatsapp Business en la seva aplicació mòbil
VUELING
Publicado 15/11/2018 12:59:24CET

BARCELONA, 15 Nov. (EUROPA PRESS) -

Vueling ha integrat Whatsapp Business en la seva aplicació mòbil, a través de la qual el client podrà rebre tota la informació sobre la reserva i el vol a través del sistema de missatgeria ràpida, ja sigui en un 'smartphone' o 'tablet'.

El sistema també enviarà al client un whatsapp amb un enllaç directe a través del qual podrà seleccionar un seient, fer el 'check in' en línia i fins i tot canviar el vol, ha informat la companyia aèria aquest dijous en un comunicat.

El servei ja està disponible per a tots els clients de Vueling a través de la seva aplicació mòbil i s'emmarca en l'estratègia d'innovació tecnològica de l'aerolínia, a través del pla 'Vueling For You'.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2018 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.