BARCELONA, 3 Sep. (EUROPA PRESS) -
Puig ha creat la tecnologia AI.LICE per ajudar el consumidor a identificar fàcilment en temps real l'olor d'una fragància sense haver-la de provar, informa l'empresa aquest dijous en un comunicat.
El client d'una perfumeria escaneja un codi QR amb el seu smartphone i, quan enfoca els flascons o 'packagings' amb la càmera, n'analitza automàticament la informació a través d'una base de dades de perfums i en dona els resultats a la pantalla del telèfon.
AI.LICE mostra la família olfactòria de la fragància i els ingredients dominants, i també informa de productes disponibles a la perfumeria que coincideixen amb les preferències del client.
Puig ha treballat amb Penhaligon's per crear Magic Monocle: aquesta eina digital s'ha començat provar a les botigues de Penhaligon's del Regne Unit i Àsia.
És una tecnologia que ajuda el consumidor a navegar per l'oferta olfactòria de la marca mentre crea una llista de desitjos de productes per poder provar i adquirir.