Actualizado 11/09/2018 18:46

Netflix estarà disponible a Movistar+ al desembre

Netflix i Movistar
NETFLIX/MOVISTAR

MADRID, 11 Sep. (EUROPA PRESS) -

Movistar+ ha anunciat que el seu acord d'integració amb Netflix es farà efectiu a la fi del mes de desembre. A partir de llavors, els continguts del servei d'streaming estaran disponibles per als clients de la plataforma, segons ha anunciat aquest dimarts el president de Movistar+, Sergio Oslé.

Durant la presentació de la seva nova temporada al Museo Reina Sofía, Movistar+ ha posat damunt de la taula les que seran les línies mestres de la seva estratègia que, a més de la cristal·lització de l'acord amb Netflix, passen també per una major inversió en la producció pròpia, una nova interfície per facilitar l'experiència d'usuari dels seus clients i una aposta renovada per l'esport.

El gran acord que ja es va anunciar al maig entre Netflix i Movistar+ "no és una agregació" del contingut del servei d'streaming, sinó que es tracta d'una integració" tal com ha subratllat el responsable tècnic de Telefónica, Joaquín Matas. "Cerquem la integració de la interfície total", ha puntualitzat.

Aquesta interacció amb Netflix serà possible gràcies al nou decodificador UHD, que permet funcionalitats addicionals com aquesta aliança que estarà disponible per als clients "a la fi de desembre". Encara que el president de Movistar+, Sergio Oslé, no ha precisat la data exacta, el preu, o les condicions perquè els abonats de Movistar+ puguin gaudir del contingut del servei d'streaming.

I tot apunta al fet que l'acord amb Netflix no sigui l'últim. En aquest sentit, i a més de la fluïda relació amb "els socis" actuals de la plataforma, com ara Disney, AMC i Fox per seguir oferint contingut de "tercers", Movistar no tanca les portes a noves aliances. "Volem que segueixi tenint molt de valor i apostar per això", ha explicat Oslé per afegir que "si això implica adoptar nous socis, doncs benvinguts".

Així, Movistar pretén convertir-se el punt d'unió perquè l'usuari pugui veure tots els continguts produïts pels grans gegants de la ficció en un sol dispositiu. No obstant això, Oslé recalca que aquest tipus d'aliances són fruit d'un "procés molt complex" i ha comparat el seu acord amb Netflix amb el qual manté la plataforma d'streaming amb Sky per oferir els seus continguts en altres països Europa.

FINS A 15 NOVES SÈRIES

L'aposta per la producció pròpia marca una altra de les novetats d'aquesta temporada. Després de l'èxit de La peste, la sèrie més vista de la plataforma seguida de Vergüenza i Mira lo que has hecho, el president de Movistar+, Sergio Oslé, ha anunciat una major aposta per la producció pròpia i en exclusiva de grans sèries.

De moment, l'equip que encapçala Domingo Corral, director de ficció original, s'ha compromès a estrenar un mínim de 12 sèries i s'han marcat com a objectiu anual la producció de fins a 15 sèries encara que ha aclarit que "depèn de com avancin els projectes".

A més, la plataforma comptarà amb un nou disseny de la seva interfície, més cridanera i explicativa, i que busca ajudar els usuaris a decidir què veure. També la publicitat estarà personalitzada segons els interessos de l'usuari.

Per la seva banda, els més petits podran gaudir de Movistar Kids, una nova aplicació específica per als nens. Els usuaris podran accedir a tots els continguts infantils amb 9 canals en viu i molt de contingut sota demanda.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés