Publicado 21/09/2018 13:43

Mango Kids desembarca a la Xina amb una botiga en línia i la plataforma Tmall (Alibaba)

Botiga de Mango Kids al passeig de Gràcia de Barcelona
MANGO - Archivo

BARCELONA, 21 Sep. (EUROPA PRESS) -

Mongo Kids ha desembarcat a la Xina a través de la seva 'e-commerce' i la plataforma Tmall, propietat del gegant xinès Alibaba, de manera que la seva col·lecció de moda infantil estarà disponible a partir del proper dilluns.

En un comunicat, el director executiu de Mango a la Xina, David Sancho, ha destacat que Mango Kids és una de les marques que quedava per arribar a la Xina: "L'objectiu de la companyia és consolidar tots els canals de venda a mercats on tenim una alta presència i créixer en el canal en línia a països on encara tenim una baixa capil·laritat".

La Xina és un dels principals mercats per a la marca dins d'Àsia, una zona que representa més del 13% de la facturació total de Mango, i des de la seva arribada al país el 2002, la companyia summa més de 27 punts de venda entre establiments i canals en línia.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés