BARCELONA 2 Feb. (EUROPA PRESS) -
L'empresa de certificació i notificació electrònica Lleida.net ha realitzat la seva primera inversió en una 'fintech' amb l'adquisició d'una participació minoritària d'I.Kuantia, especialitzada en l'emissió de mitjans de pagament i diners electrònics, ha informat aquest dijous en un comunicat.
La inversió, de 150.000 euros i emmarcada en una ampliació de capital d'I.Kuantia, se circumscriu al programa Platform4Equity, amb el qual Lleida.net ofereix serveis de contractació i certificació digital a start-up a canvi d'entrar en el seu accionariat.
El programa Platform4Equity està dirigit especialment aquelles empreses que ofereixen serveis de tecnologia al sector financer (fintech) i assegurador (insurtech), que utilitzin la xarxa per al seu negoci i alhora tinguin la necessitat de certificar o contractar serveis de forma digital.
El llançament de Platform4Equity forma part de l'estratègia d'internacionalització de Lleida.net i d'impuls de projectes de R+D en solitari o en col·laboració amb altres signatures que puguin complementar les seves àrees de negoci.
Lleida.net, fundada el 2015 i que va debutar en el Mercat Alternatiu Borsari (MAB) l'octubre del 2015, és una de les companyies de telecomunicacions líders en l'àmbit de la notificació i contractació electrònica, i compte a més amb altres dues àrees de negoci: solucionis SMS com a operadora i majorista, i verificació de dades.
L'operador de telecomunicacions té acords amb més de 1.500 companyies presents en 150 països, als quals presta serveis des dels seus 16 seus internacionals.