Publicado 14/03/2019 11:14

Google va eliminar més de sis milions d'anuncis cada dia el 2018 per males prctiques

Google va eliminar el passat any un total de sis milions d'anuncis diaris
PIXABAY/CC/JAY88LD0

MADRID, 14 Mar. (Portaltic/EP) -

El 2018 Google va eliminar 2.300 milions d'anuncis que violaven les seves polítiques, inclosos 207.000 anuncis de revendedors d'entrades, més de 531.000 anuncis de bons de préstecs i aproximadament 58,8 milions d'anuncis de suplantació d'identitat, és a dir, un total de més de sis milions d'anuncis eliminats diriament.

A través del seu blog, la companyia ha donat les xifres de tots els anuncis fraudulents que ha eliminat de la seva plataforma que inclouen revendedors d'entrades, bons de préstec, anuncis de suplantació d'identitat, 'fake news', anuncis relatius al discurs polític i de contingut que viola alguna de les seves normes, en línia amb 31 noves polítiques sobre aquest aspecte afegides el passat any 2018.

Una de les noves polítiques publicitries establertes per Google prohibeix els anuncis a empreses de concessió de préstecs a causa del seu impacte en collectius vulnerables. A més l'empresa es va percatar de la quantitat d'anuncis que oferien serveis falsos.

Aquestes noves polítiques i esforos per part de Google van suposar l'eliminació de 2.300 milions d'anuncis fraudulents, dels quals gairebé 207.000 eren anuncis de revendedors d'entrades, més de 531.000 anuncis de bons de préstecs i aproximadament 58,8 milions d'anuncis de suplantació d'identitat.

Aquestes dades suposen una eliminació d'una mitjana de més de sis milions d'anuncis al dia durant el passat 2018, segons comparteix la companyia nord-americana.

El 2018, Google va oferir també 330 classificadors de detecció per identificar millor l'abús a nivell dels llocs web, que van aconseguir treure del web 734.000 editors i desenvolupadors d'aplicacions i es van eliminar els anuncis de gairebé 1,5 milions d'aplicacions i de gairebé 28 milions de llocs web.

Google ha assegurat que els seus esforos es van centrar no només a perseguir els anuncis irregulars sinó també als seus creadors, i a través de mecanismes d'aprenentatge automtic, el 2018 va detectar i va eliminar gairebé un milió de comptes per aquest motiu, gairebé el doble que el 2017.

Quant al discurs polític, abans de les eleccions dels Estats Units el 2018 van llanar una nova política d'anuncis electorals que va revisar prop de 143.000 anuncis electorals a Amrica del Nord, mesura similar que la companyia ha presentat aquest any per a les eleccions de la Unió Europea(UE) i l'Índia.

Finalment, les polítiques de la companyia prohibeixen cert tipus de contingut com la incitació a l'odi, o el contingut perillós o irrespectuós, la qual cosa va portar a l'eliminació d'anuncis d'aproximadament 1,2 milions de llocs web, més de 22.000 aplicacions i gairebé 15.000 llocs de la seva xarxa publicitria.

Les polítiques contra el contingut "perillós o irrespectuós" han estat responsables el 2018 de l'eliminació d'anuncis de gairebé 74.000 pgines, fins a un total d'aproximadament 190.000 anuncis.

A més, Google ha posat en marxa un nou Administrador de polítiques a Google Ads, que oferir consells sobre errors que es cometen freqüentment i que infringeixen les seves polítiques, ajudant així als bons anunciants a crear i publicar els anuncis que sí compleixen amb els requisits.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés