Actualizado 09/05/2018 10:46

La Generalitat impulsa una campanya per reduir l'impacte ambiental del comerç electrònic

Compra de vi en línia
BODEBOCA - Archivo

BARCELONA, 9 May. (EUROPA PRESS) -

La Generalitat ha impulsat una campanya digital per reduir l'impacte ambiental derivat del comerç electrònic, segons ha informat la Conselleria de Territori i Sostenibilitat aquest dimecres en un comunicat.

Ha sostingut que les compres en línia, que s'acostumen a enviar als domicilis, propicien un augment del volum de trànsit a les ciutats, la qual cosa ha ressaltat com la principal font d'emissions de contaminants i soroll.

Sota el lema 'Compres online? Redueix l'impacte offline', el departament ofereix una sèrie de recomanacions i bones pràctiques per comprar a la xarxa, com agrupar comandes per reduir el nombre d'enviaments, pactar horaris d'entrega i pensar bé les compres per evitar les devolucions que no siguin necessàries.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés