Actualizado 13/06/2018 12:59

Un 56% dels consumidors està disposat a utilitzar assistents de veu per fer la compra, segons Nielsen

COMPRA ONLINE
PRIVALIA - Archivo

Creu que no desapareixeran les botigues físiques, que tindran un rol més rellevant per al consumidor a nivell experiencial i social

MADRID, 13 Jun. (EUROPA PRESS) -

Un 56% dels consumidors ja es declara disposat en el futur a utilitzar la veu per adquirir productes d'alimentació, begudes, cura personal o de la llar, segons ha desvelat Nielsen en el Congrés Aecoc d'Estratègia Comercial i Màrqueting, que ha arrencat aquest dimarts a Madrid.

La consultora destaca que amb aquesta tecnologia es desenvoluparà la compra per impuls més enllà de la botiga, per la qual cosa suposarà el naixement d'un nou lineal, l'auditiu, menys extens, amb un parell d'opcions per al consumidor, quan en botiga se situa davant un lineal físic de 200 referències o els 20 del web.

Nielsen assenyala que en l'actualitat és important la conveniència, una tendència que està cobrant força avui dia atès que l'any passat va créixer gairebé un 8% i el 2025 es parlarà d''ultraconveniència' amb el desenvolupament de l''on the go', la potenciació de l'oferta de menjar preparat i la preparació d'aliments per consumir in situ.

La conveniència tindrà una altra via de desenvolupament amb l'Internet de les Coses (IoT), pel fet que el consumidor podrà adquirir productes de reposició regular i baixa implicació emocional des de la mateixa nevera. Així, segons l'informe, un 59% de consumidors està ja disposat al fet que el IoT els ajudi en la tasca de la compra rutinària.

A més, l'Internet de les Coses permetrà desenvolupar promocions molt més personalitzades i rellevants per al consumidor, així com un control de preus constant i immediat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés