LONDRES, 28 Maig (Reuters/EP) -
Tres companyies petrolieres han anunciat aquest dijous que han descobert petroli al nord de les Illes Malvines, plantejant una potencial confrontació més alta amb l'Argentina, que disputa la sobirania britànica sobre les illes.
Falkland Oil and Gas (FOGL), Premier Oil i Rockhopper han anunciat que han descobert petroli en el pou d'exploració Isobel Deep, a la conca nord de les Illes Malvines, on tenen previst fer més tasques.
"Es faran més operacions en el pou petrolier", ha explicat el president executiu de FOGL, Tim Bushell. "Això podria incloure un desviament del pou existent o una nova perforació del pou prop de la seva ubicació actual, depenent del que es consideri apropiat una vegada que els resultats de la perforació hagin estat millor avaluats", ha afegit.