Publicat 23/12/2017 16:16

Al Sisi promet "força absoluta" per acabar amb el terrorisme al Sinaí

   MADRID, 23 des. (EUROPA PRESS) -

   El president d'Egipte, Abdelfatá al Sisi, ha promès que l'Exèrcit de la república àrab emprarà la "força absoluta" per buidar el Sinaí de grups terroristes.

   "Hem de posar fi al terrorisme. El Sinaí és la nostra terra i les Forces Armades recurirrán a la força absoluta per posar fi a la violència. Morirem abans que algú danyi la nostra llar", ha declarat durant un acte inaugural al Canal de Suez, recollit pel diari egipci 'Al Ahram'.

   Per a això, el president també ha demanat "la unitat dels egipcis i feina conjunt".

   Les Forces Armades d'Egipte han intensificat la seva lluita contra la insurrecció islamista al Sinaí, on han mort ja centenars de militars i policies en els últims anys. La branca egípcia d'Estat Islàmic també ha ampliat la seva ràtio d'objectius per incloure civils.

Contingut patrocinat