REUTERS / TATYANA MAKEYEVA
MOSCOU, 28 gen. (Reuters/EP) -
La Policia de Rússia ha entrat aquest diumenge per força a la seu central de Moscou del líder de l'oposició, Alexei Navalny, i ha començat a interrogar a les persones que es trobaven a l'interior de l'edifici, segons han mostrat imatges transmeses pels partidaris de Navalny.
Roman Rubanov, un partidari del líder opositor, ha publicat a les xarxes socials que la Policia ha assegurat que estava investigant si hi havia una bomba a l'oficina, cosa que, segons ha assenyalat, li va sorprendre.
Centenars de simpatitzants de Navalny han començat aquest diumenge un dia de protestes en tot el país contra les autoritats, demanant als votants que boicotegin el que defineixen com a unes eleccions presidencials falsejades.
Rússia celebrarà les properes eleccions presidencials el proper 18 de març, una cita amb les urnes en les quals l'actual mandatari, Vladimir Putin, parteix com a principal favorit.