Actualitzat 13/03/2017 15:33

Un nord-americà i un suec que treballen per a l'ONU, segrestats a la República Democràtica del Congo

KINSHASA 13 març (Reuters/EP) -

Dos funcionaris de l'ONU de nacionalitat nord-americana i sueca han estat segrestats per desconeguts a la província de Kasai Central, a República Democràtica del Congo (RDC), segons ha informat el Govern congolès.

Aquesta província congolesa ha vingut registrant enfrontaments entre les forces de seguretat i la milícia Kamuina Nsapu en els quals, segons l'ONU, han mort almenys 400 persones i unes 200.000 s'han vist obligades a abandonar les seves llars.

La Policia va matar el líder d'aquesta milícia, Kamuina Nsapu, a l'agost del 2016, la qual cosa va deslligar la violència d'aquest grup contra les forces de seguretat.

Contingut patrocinat