Publicat 09/09/2023 10:28

Marroc.- Espanya expressa la seva solidaritat i condolences al Marroc per les conseqüències del "terrible terratrèmol"

El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, durant una roda de premsa en el Palau de la Moncloa, a 22 d'agost de 2023, a Madrid (Espanya).
Gustavo Valiente - Europa Press

MADRID, 9 set. (EUROPA PRESS) -

El Govern d'Espanya ha expressat la seva solidaritat i condolences al Marroc pel "terrible terratrèmol" registrat la passada matinada i que ha deixat més de 630 morts i 320 ferits.

El president del Govern central en funcions, Pedro Sánchez, ha enviat, a través d'un missatge a la xarxa social X, abans Twitter, tot el seu suport al poble marroquí. "Espanya està amb les víctimes d'aquesta tragèdia i les seves famílies", ha escrit.

El Ministeri d'Afers Exteriors, UE i Cooperació també ha publicat un missatge per mostrar la seva solidaritat als afectats pel terratrèmol, mentre el responsable de la cartera, José Manuel Albares, ha assegurat que els seus "pensaments estan amb les víctimes i persones properes" de la tragèdia.

Almenys 632 persones han mort i altres 329 han resultat ferides en diferents municipis marroquins a causa del terratrèmol de magnitud 6,9 en l'escala de Richter que s'ha registrat aquest divendres a la nit amb epicentre entre Marrakech i Agadir.

El terratrèmol s'ha sentit també en punts d'Espanya. El servei d'Emergències 112 d'Andalusia ha indicat que ha rebut més d'una vintena de trucades per un moviment sísmic a municipis de Huelva, Sevilla, Màlaga i Jaén.

Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés