Actualitzat 12/09/2017 17:59

L'Eurocambra demana a Noruega que detingui la caça de balenes

Balena
WIKIMEDIA COMMONS

BRUSSEL·LES 12 set. (EUROPA PRESS) -

El ple del Parlament Europeu ha demanat aquest dimarts a Noruega que detingui la caça de balenes i ha reclamat que la Unió Europea ha d'assegurar-se que no transita carn d'aquest animal en els ports del bloc comunitari.

En una resolució aprovada durant la sessió plenària a la seu de l'Eurocambra a Estrasburg (França), els eurodiputats han urgit Noruega a "detenir totes les seves operacions baleneres comercials" i a respectar la moratòria de la Comissió Ballenera Internacional (CBI).

A més, han demanat a la Comissió Europea que aporti dades sobre la carn de balena traslladada a través de ports comunitaris i ha proposat estudiar tots els mitjans possibles per evitar que aquesta carn transiti pels ports europeus, incloent una prohibició específica si fos necessari.

Contingut patrocinat