La cadena seguirà explotant l'establiment, que serà sotmès a una renovació
NOVA YORK, 6 Oct. (EUROPA PRESS) -
Hilton Worldwide Holdings ha anunciat aquest dilluns la venda de l'emblemàtic establiment Waldorf Astoria de Nova York a l'asseguradora xinesa Anbang Insurance Group per un import de 1.950 milions de dòlars (més de 1.549 milions d'euros).
Segons va detallar la cadena hotelera en un comunicat, com a part de l'acord, l'asseguradora xinesa atorgarà un contracte de gestió a Hilton Worldwide per continuar operant l'establiment durant els pròxims 100 anys.
L'acord inclou sotmetre el Waldorf Astoria de Nova York, una de les insígnies de la marca de luxe de Hilton, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, a una important renovació.
Des del 2007, la marca ha augmentat en més de cinc la seva cartera d'actius, a 27 destinacions emblemàtiques incloent Amsterdam, Pequín, Chicago, Dubai, Jerusalem, Ras Al Khaimah i Xangai. La seva cartera inclou destinacions clau com Bali, Bangkok i Beverly Hills, amb nou hotels addicionals.
"Estem molt emocionats per iniciar aquesta relació de llarg termini amb Anbang, ha assegurat el president i director executiu d'Hilton Worldwide, Christopher J. Nassetta, que ha destacat que aquest acord permetrà maximitzar el valor total d'"un actiu emblemàtic al centre de Manhattan".
Hilton Worldwide té la intenció de destinar part dels ingressos obtinguts per aquesta adquisició a la compra d'actius addicionals en els els EUA, en una o diverses operacions com a part d'un intercanvi de béns del mateix tipus.
El Waldorf Astoria de Nova York és una obra mestra de l'Art Deco i un dels establiments més reconeguts dels Estats Units que en el seu moment va arribar a ser el més gran del món, i que alberga diversos restaurants, bars, un spa i un centre de negocis.