MADRID 24 oct. (EUROPA PRESS) -
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha dipositat aquest dissabte el seu vot anticipat per a les eleccions a la Casa Blanca del proper 3 de setembre on buscar renovar el mandat davant del candidat demcrata, l'ex-vicepresident Joe Biden.
"He votat per un tipus que s'anomena Trump", ha bromejat el president després de dipositar la seva papereta en una biblioteca de West Palm Beach, amb la mascareta posada.
Trump ha participat durant les últimes hores a diversos esdeveniments a l'estat de Florida, un dels més disputats de cara a les eleccions presidencials. Els 29 delegats al Collegi Electoral d'aquest estat seran vitals per al candidat republic si vol aconseguir un segon mandat.
En aquests esdeveniments, Trump ha carregat contra Biden, al qual ha titllat de ser el candidat que la Xina vol que guanyi, i ha remarcat el seu perfil antielits perqu ha assegurat que "ell no sona com un polític de Washington perqu no és un polític de Washington".
Així mateix, la seva campanya ha assegurat a Fox que el candidat republic va recaptar 26 milions de dlars (21,9 milions d'euros) després del debat que el va enfrontar a Biden dijous passat a la nit, si bé la campanya de Trump continua molt per sota de la del seu rival en recaptació total.