Publicat 19/04/2024 18:21

Detingut un home per accedir al consolat iranià a París afirmant que duia explosius

Archivo - Militar francs a París
Europa Press/Contacto/Ximena Borrazas - Arxiu

MADRID 19 abr. (EUROPA PRESS) -

La policia de Frana ha detingut aquest divendres un home que a mig matí havia ingressat a l'edifici del consolat irani a París afirmant que duia explosius, tot i que més tard s'ha evidenciat que el subjecte anava desarmat.

La Brigada d'Investigació i Intervenció de la policia francesa (BRI) s'ha desplegat als voltants del consolat irani després que un testimoni a la zona ha alertat de la presncia d'un home sospitós a l'interior de l'edifici.

Finalment, les autoritats franceses han detingut el sospitós, que s'ha entregat voluntriament a la policia, recull BFMTV. La Prefectura de Policia de la ciutat ha fet una crida a la població per evitar la zona, prop de la plaa del Trocadéro.

El subjecte est sota custdia de la BRI, que també est analitzant el vehicle amb el qual ha arribat aquest matí al consolat irani. D'acord amb la Prefectura de Policia, s'est investigant l'interior de la seu diplomtica.

L'incident es produeix en un context marcat per les tensions entre l'Iran i Israel, que en els últims dies han intercanviat atacs, el més recent aquesta mateixa matinada quan s'han llanat diversos drons israelians a Esfahan, al centre de l'Iran.

Contingut patrocinat