Publicat 28/01/2018 11:20

Afganistan.- Un nou balanç eleva a més d'un centenar els morts a l'atemptat de Kabul

   MADRID, 28 gen. (EUROPA PRESS) -

   Almenys 103 persones han mort i 235 van resultar ferides per la potent explosió que va sacsejar ahir la capital afganesa, Kabul, provocada per una ambulància bomba que va detonar davant d'un control policial, ha confirmat aquest diumenge el ministre de l'Interior afganès, Wais Barmak.

   Una trentena dels morts eren policies, d'acord amb el ministre, que no ha donat més detalls en la seva roda de premsa d'avui, recollida per Tolo News.

   El vehicle va explotar davant les portes de l'antiga seu del Ministeri de l'Interior, a la cèntrica plaça de Sadarat, situada al seu torn en els voltants del barri diplomàtic de la capital afganesa. Es tracta d'una zona molt concorreguda, envoltada d'escoles, botigues i restaurants.

   El Govern de l'Afganistan ha declarat aquest diumenge un dia de dol nacional per les víctimes de l'atemptat.

Contingut patrocinat