BARCELONA 30 maig (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut vuit persones de nacionalitat albanesa --set han ingressat a la presó-- com a presumptes membres d'un grup criminal altament especialitzat que va cometre una trentena de robatoris a Barcelona i a la seva àrea metropolitana.
Segons ha informat la policia catalana aquest dimecres en un comunicat, els responsables del grup contactaven amb compatriotes nouvinguts a Catalunya i els oferien cotxe i habitatge a canvi de participar en les seves activitats.
Els lladres actuaven a cases d'urbanitzacions i buscaven diners en efectiu i joies, utilitzaven cotxes robats, encara que a vegades anaven amb tren o metro per no aixecar sospites, en grups de dos, tres o quatre persones.