Publicat 10/03/2014 11:58

Ventura Pons es recupera a l'Institut Guttmann després de patir un accident de bici

Ventura Pons en la presentación de libro '54 dies i escaig' en el Ateneu
EUROPA PRESS

BARCELONA 10 març (EUROPA PRESS) -

El cineasta català Ventura Pons es recupera a l'Institut Guttmann de Badalona (Barcelona), després de patir un accident de bicicleta, fa prop de quatre setmanes, que li va causar dues hemorràgies al cap que li han ocasionat algunes pèrdues de mobilitat, han explicat a Europa Press fonts pròximes al director.

Pons ha explicat que, per raons que no recorda, va caure al carril bici de l'avinguda Diagonal i el carrer Roger de Llúria, i es va donar un fort cop al cap, per la qual cosa va ser ingressat a l'Hospital Sant Pau de Barcelona i, després , va ser derivat al Guttmann, com ha explicat Pons en declaracions a Rac 1 recollides per Europa Press.

El cineasta, que es trobava en plena promoció del seu film 'Ignasi M', ha explicat que va caure de la bici per primera vegada a la seva vida i, a dos dies perquè es compleixin les quatre setmanes de l'accident, ha destacat els bons resultats aconseguits amb la "meravella" d'atenció que rep a l'institut de Badalona.

Contingut patrocinat