GUARDIA URBANA DE BARCELONA
BARCELONA 11 abr. (EUROPA PRESS) -
La Gurdia Urbana de Barcelona ha incorporat a la seva flota quatre furgonetes per a la Unitat d'Investigació i Prevenció de la Sinistralitat i dues més per a la Secció Canina.
L'Ajuntament ha explicat en un comunicat que el tinent d'alcalde de Seguretat i Prevenció, Albert Batlle, ha presentat les noves furgonetes aquest dilluns al matí al costat del cap de la Urbana, Pedro Velázquez.
Les primeres són quatre furgonetes Ford Transit Custom Mixta FT 340 L2 Trend M1 2.0 EcoBlue Hybrid, adquirides amb un contracte de 'renting' per a sis anys per 445.403 euros, i el cos també preveu incorporar 10 furgonetes elctriques per renovar completament la flota de la Unitat d'Investigació i Prevenció de la Sinistralitat.
Les dues furgonetes per a la Secció Canina són del model Ford Transit Custom de batalla llarga de gasoil més micro-hibridació, i han costat 119.306 euros.
Els vehicles incorporen, respectivament, millores tecnolgiques per investigar sinistres de trnsit i per millorar el benestar dels gossos.