BADALONA (BARCELONA), 9 (EUROPA PRESS)
Gairebé 500 esportistes amb discapacitat intel·lectual han participat aquest diumenge al Campionat de Catalunya de bàsquet que s'ha celebrat a les pistes del Màgic Badalona (Barcelona), cedides per a l'esdeveniment pel club FIATC Joventut.
Segons han informat en un comunicat la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (Acell) i Special Olympics Catalunya han participat esportistes de tota Catalunya i d'Andorra, i el president d'Special Olympics Catalunya, Jordi Durà, ha destacat que mai perden l'esperit competitiu i que "tots volen ser campions".
Han assistit a l'esdeveniment el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Badalona, Juan Fernández; el representant d'Esports de la Generalitat a Barcelona, Santi Siquierm i la presidenta de Discapacitat de Catalunya (Dincat), Rosa Cadenas, entre d'altres.