BARCELONA 27 set. (EUROPA PRESS) -
El degà de Ciències Socials i vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat de la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU, Joan Francesc Fondevila, ha defensat aquest dijous la internacionalització, la innovació, la investigació i les polítiques públiques com "pilars bàsics" per al desenvolupament de l'activitat emprenedora.
Ho ha dit en la ponència 'La innovació la fem entre tots', presentada amb motiu de la XII Jornada de les Telecomunicacions de Catalunya organitzada pel Col·legi d'Enginyers Tècnics i Perits de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), que s'ha celebrat al Cosmocaixa, ha informat la universitat en un comunicat.
Fondevila ha remarcat la importància de la relació entre universitat i empresa, i ha sostingut: "Les grans idees s'han fet amb molt poc capital gràcies a les noves tecnologies".