Publicat 10/01/2014 13:38

La UAO CEU formarà professionals en Màrqueting Digital

La Universitat Abat Oliba (UAO)
UAO

BARCELONA, 10 gen. (EUROPA PRESS) -

La Universitat Abat Oliba (UAO) CEU i l'Institut Internacional de Màrqueting (IIMN) han signat aquest divendres un conveni de col·laboració per treballar en programes de formació per a professionals en el sector del Màrqueting Digital.

Segons ha informat el centre en un comunicat, els alumnes que es matriculin als cursos tècnics, postgraus i màsters de l'IIMN rebran, en completar la formació, una doble titulació conformada pel títol propi de la UAO CEU i la titulació pròpia de l'IIMN.

La universitat té una oferta consolidada en l'àrea de la comunicació digital i el màrqueting perquè ofereix un doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial i Publicitat i Relacions Públiques; un doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial i Direcció d'Empreses, i un Programa d'Especialització en Comunicació Digital-Bilingüe, a més d'un màster en Comunicació Digital i Noves Tecnologies.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés