Publicat 13/02/2025 08:57

Trueno s'incorpora als festivals Sons del Món (Girona) i Terramar de Sitges (Barcelona)

Cartell dels concerts de Trueno en el Festival Sons del Món de Roses i en el Terramar CaixaBank de Sitges
SONS DEL MÓN/TERRAMAR

GIRONA 13 febr. (EUROPA PRESS) -

L'artista de rap argentí Trueno s'ha incorporat als cartells del Festival Sons del Món de Roses (Girona) i del Terramar CaixaBank de Sitges (Barcelona) d'aquest estiu per presentar el seu disc 'El último baile'.

Trueno actuarà el 3 d'agost a Roses i l'endemà a Sitges, i les entrades per als concerts es posaran a la venda la tarda d'aquest dijous, segons han informat els festivals en sengles comunicats.

L'artista va iniciar la seva carrera el 2020 amb 'Atrevido', al que van seguir el 2022 'Bien o Mal' i el 2024 'El último baile', que li va valer el seu primer Grammy Llatí en la categoria de millor fusió/interpretació urbana, i el 2025 ha fet col·laboracions amb María Becerra, Bad Gyal i Feid.