BILBAO 4 juny (EUROPA PRESS) -
L'Ertzaintza ha trobat restes de mans humanes a les borses que s'han localitzat en els escorcolls realitzats arran de la detenció de Juan Carlos Aguilar, el mestre shaolin que diumenge passat va agredir brutalment Ada, dona nigeriana de 29 anys, que es troba en estat de coma a l'Hospital de Basurto de Bilbao.
Segons han confirmat a Europa Press fonts pròximes al cas, els agents també haurien localitzat ossos pertanyents a altres zones del cos, tot i que encara no s'ha precisat si pertanyen a un o més cadàvers.
Durant l'interrogatori en dependències policials, Aguilar ha confessat que la seva intenció era matar Ada i que també havia donat mort la setmana passada una altra dona, testimoni que la policia intenta verificar.
El detingut, que aquest dimarts encara està en dependències de l'Ertzaintza i que podria passar aquest dimecres a disposició judicial per prestar declaració, estava des de fa un parell d'anys en tractament per un tumor cerebral, que, segons els experts, podria provocar més agressivitat, però no com per despertar "l'instint assassí". A més, la conducta del malalt seria "explosiva", però no de "planificació criminal", com, pel que sembla, ha estat el cas de Juan Carlos Aguilar.