Publicat 03/03/2022 10:35

Troben una granada de la Guerra Civil a la Sénia (Tarragona)

Agents del TEDAX han certificat que la granada era de la Guerra Civil
GUARDIA CIVIL

TARRAGONA 3 març (EUROPA PRESS) -

Un veí del municipi de la Sénia (Tarragona) va trobar una granada de m de l'poca de la Guerra Civil en una parcella del municipi dissabte passat, ha informat la Benemrita en un comunicat.

La Gurdia Civil de Tortosa, després de l'avís del veí, es va traslladar al lloc de la troballa i en van informar als agents del Grup Especialista en Desactivació d'Artefactes Explosius (Gedex), tal com indica el protocol en el descobriment d'un artefacte explosiu.

El Gedex va traslladar dos tcnics especialistes d'artefactes explosius (Tedax) que van certificar que es tractava d'una granada de la Guerra Civil i, per la possible inestabilitat de l'artefacte a causa de la seva antiguitat i estat, la van destruir.

Contingut patrocinat