AYUNTAMIENTO DE BLANES/Joaquim Llorens i Garangou
GIRONA 20 març (EUROPA PRESS) -
Una embarcació pesquera ha localitzat sobre les 09.20 hores d'aquest dimarts al cadàver d'un home surant al mar a unes set milles al sud de Blanes (Girona).
Segons han informat fonts de Salvament Marítim a Europa Press, el cos s'ha d'identificar encara però podria tractar-se de l'home que va desaparèixer el dissabte després de sortir de Mataró (Barcelona) en caiac i que s'estava buscant en la zona des de llavors.
Els Mossos d'Esquadra han recuperat el cadàver i l'han traslladat al port de Blanes acompanyats pel buc 'Salvamar Sirius' de Salvament Marítim, que ha coordinat el dispositiu de cerca.
Segons ha informat l'Ajuntament de Blanes en un comunicat, el cos sense vida ha estat trobat amb roba de neoprè i una armilla, la qual cosa coincideix amb la descripció que va donar el seu germà, que el va seguir des de terra amb una aplicació mòbil.
El caiac va ser localitzat aquest diumenge surant a cinc milles davant de la costa de Malgrat de Mar (Barcelona) i dins de l'embarcació van trobar-hi un telèfon mòbil i documentació del desaparegut, de 58 anys.