BARCELONA 14 nov. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han detingut tres presumptes membres d'una banda organitzada de lladres de cases que acumulen més de 20 arrests per fets similars per haver comès en les últimes setmanes sis robatoris en habitatges de la província de Barcelona.
Segons ha informat aquest dimarts la policia catalana en un comunicat, aquestes detencions realitzades el 7 de novembre han permès resoldre sis robatoris a cases d'Abrera, Sant Andreu de la Barca, Santa Margarida i els Monjos, Santa Coloma de Cervelló i La Granada.
Aquest grup actuava sempre amb el mateix 'modus operandi': actuava entre les 18 i 21 hores i utilitzava el transport públic per als seus desplaçaments. De fet, van ser arrestats a l'estació de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de Martorell quan acabaven de robar a la casa de La Granada.