Publicat 30/08/2017 18:44

Tres individus s'escapen de la Urbana a Barcelona i els detenen a Cornellà

La Urbana realitza trets intimidatoris i el cas no es vincula amb terrorisme

BARCELONA, 30 ago. (EUROPA PRESS) -

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut tres individus que s'han escapat d'una patrulla la tarda d'aquest dimecres quan els estava controlant i han arribat fins a Cornellà de Llobregat (Barcelona), a uns 13 quilòmetres.

Segons han indicat a Europa Press fonts de la policia barcelonina, els individus són delinqüents comuns i es descarta qualsevol vinculació amb terrorisme, i per reduir-los un agent ha efectuat trets intimidatoris a l'aire.

A l'entorn de les 17 hores, una patrulla de la Urbana ha cridat l'alt a tres individus que circulaven en un cotxe sospitós al districte de l'Eixample, i en comprovar la seva documentació han constatat que un d'ells tenia una ordre de crida i cerca.

En aquest moment el cotxe s'ha donat a la fuga i la policia els ha perseguit fins a Cornellà, on un agent ha efectuat trets intimidatoris a l'aire per reduir-los.

Segons han assegurat a Europa Press fonts dels Mossos d'Esquadra, l'incident no té res a veure amb terrorisme.

Fonts de l'Ajuntament de Cornellà han explicat a Europa Press que el vehicle ha circulat des de la capital catalana fins aquesta ciutat i ha estat interceptat al carrer Riereta, molt prop de l'estadi del RCD Espanyol i d'un centre comercial.

Contingut patrocinat